lørdag den 15. oktober 2016

Bæ dag

Overskriften siger sig selv, og jeg gider ikke skrive verdens længste i dag. Vinden er noget værre lort, og vi kunne kun åbne nogle få net. Rune fangede på første runde en spurvehøg og mærkede den, imens jeg stod og børstede tænder, så den mærkeart mangler jeg endnu. Musvitterne æder stadigvæk alt og alle, og vinden giver dig hovedpine. Ikke nok med det, så røg endnu en af mine blockere i dag, hvor den sibiriske jernspurv blev fundet det abselout værste sted overhovedet. Inde midt i København, amen jesus. Først sortbrynet albatross der vælger at komme tilbage efter et helt år, og skabe sig i Agger Tange. Jomfrutrane, som åbenbart ikke gad at trække væk alligevel. Og nu sørme om ikke den sjældneste af alle kommer tilbage. Nånå, medmenneskelighed er vigtigt, og jeg er glad på vejene af resten af Danmark, men hvor var det dog 3 dejlige dage, hvor jeg havde en art Rolf og Munken ikke havde.....
Lækker mad på slottet, og hygge til klokken 22 stykker. Finish på en elendig dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar